Programowanie

Wzorce projektowe

  • Adapter
  • Dekorator
  • Fabryka
  • Obserwator
  • Singleton
  • Strategia
  • Wstrzykiwanie Zależności (Dependency Injection)
  • Kolejki (z wykorzystaniem RabbitMQ)

Wzorce architektoniczne

  • CQRS (Command Query Responsibility Segregation)
  • MVC (Model-View-Controller)

Techniki programistyczne

  • SOLID
  • DDD (Domain-Driven Design)

PHP

  • znajomość do wersji 7.4
  • znajomość testowania jednostkowego (PHPUnit)
  • znajomość testowania behawioralnego (Behat)
  • Composer

JavaScript

  • znajomość standardu ECMAScript do wersji 5
  • biblioteka jQuery
  • częściowa znajomość CoffeeScript

C/C++

  • znajomość standardu C++11
  • biblioteka standardowa
  • OpenGL 1.2
  • SDL
  • SDL2
  • wxWidgets
  • AngelScript

Pascal

  • Turbo Pascal
  • biblioteka Turbo Vision

Basic

  • QBasic
  • Visual Basic (wersje 5 i 6)